onsdag 29. juli 2009

Petteri (Runar) Lotila signerte i dag to nye år for Oilers!

Oilers.no melder i dag at Lotila har signert for 2 nye år.

Petteri er en spiller som alltid spiller "med hjertet utpå drakten" og alltid gir alt i enhver situasjon. Han har gode grunnferdigheter og kan bidra med det meste på banen. Har blitt brukt mest i 3-4 rekken p.g.a. sine ekstreme forecheck- og tackleferdigheter, men forhåpentligvis får han mye mer spilletid i sesongen som kommer. Skjer det, tror jeg Lotila kommer til å ha en av sine aller beste sesonger noen sinne i Oilersdrakta.

Lotila er veldig flink til å trene, og vet hva som kreves for å prestere på isen. Han er en fantastisk fyr i laget og i garderoben og et godt forbilde.

Jeg vet at dette er en ekstra gledelig signering for fansen i Stavanger, og jeg har selv gått og ventet på dette. Ønsker Petteri lykke til med sesongen!

P.S.: Isen er lagt i KVIK hoockey-arena i Herning og det er ikke lenge til Oilers kommer nedover for treningskamper. JEG GLEDER MEG:)

4 kommentarer:

  1. Jørgen A Andersen30. juli 2009 kl. 10:53

    hei mr djus
    mye fokus på oilers på denne siden, naturlig nok..
    lurte på om du har noen tanker om hvordan sparta kommer til å klare seg den kommende sesongen?
    Har du noengang som spiller vunnet i sparta amfi??
    Hvem er den beste spartaspilleren du har spilt mot?
    og til slutt: hva syntes du om "blå bobler"??(spartas velkjente scoringshymne)

    SvarSlett
  2. Halla Jørgen!

    Kommer en vurdering av lagene litt tettere på seriestart!

    Ja, jeg har vunnet flere ganger i Sparta amfi. Riktig nok bare en gang som Oilersspiller, men også med Lillehammer og med Viking på aldersbestemte lag. Men, det har nok desideert blitt flest tap ja....
    Ellers så har jeg andre gode minner fra Sparta amfi. Det var der jeg var på min første u-18 landslagssamling:)

    Hmmm, beste spartaspiller jeg har spilt mod ja.... Får si Jonas Andersen og Rene Bøe da;)

    "blåe bobler".... Har ikke så mye til overs for den nei:P

    SvarSlett
  3. halla bror..mener du der er bra at oilers signer en 3-4 rekke spiller istedenfor å bruke en norsk jr f.eks til akkurat det samme? love u...

    SvarSlett
  4. Hallais Dju!

    Ikke nødvendigvis, men når det gjelder Lotila, og dagen Oilersstall så syns jeg det er en bra signering. Mener at Lotila fort kan bli noe mer enn 3-4 rekke spiller i år! Klem

    SvarSlett